Bezoek Stadsschouwburg

Op zaterdag 5 december 2015 brachten de leerlingen van het tweede en derde jaar AVV (klassen Marleen Vandeput) een bezoek aan de Leuvense stadsschouwburg. Onder leiding van een gids werd er een boeiend en leerrijk parcours afgelegd.

Zo ontdekten onze kleine acteurs ruimtes die je als publiek nooit te zien krijgt: de kleedkamers, de schmink- en kostuumruimte, de orkestbak, de grote zolder vol oude attributen, de regiekamer, de vip-loges. Zelf op het grote podium staan was de kers op de taart. Als echte toneelspelers hebben ze gedichten voorgedragen, dialogen gespeeld en zelfs een echte rap gebracht.

Foto's: