Festival 20/21

Net als de voorbije jaren kunnen leerlingen van SLAC/Conservatorium voor slechts 5 euro naar de concerten van Festival 20/21 gaan, zowel in klasverband als individueel. In de Novecentoreeks brengt het Festival een mooie selectie van kamermuziek voornamelijk uit de eerste helft van de 20ste eeuw: Mahler, Debussy, Ravel, Poulenc, ... Daarnaast kan je je laten verrassen door nieuwe muziek op het Transitfestival.

Wil je zelf een ticket reserveren: mail dan naar martine@festival2021.be met vermelding van de naam van je leraar. Je kan één ticket extra reserveren met 25% korting.

Wij hopen dat jullie allemaal massaal gebruik zullen maken van dit prachtige aanbod!

Concertprogramma Festival 20/21