CD-release Aveline Gram

Pianiste Aveline Gram (25 jaar) bracht in december 2015 haar eerste twee CD's uit, één solo (met werken van Chopin, Liszt, Bach en Kapustin) en één in duo met celliste Aurore Dassesse (met werken van Brahms, Cassado, Paganini, Piazzolla en Popper).

Aveline begon haar pianostudies bij SLAC-lerares Marijke Oers. Ze nam als jong meisje reeds deel aan vele wedstrijden in binnen- en buitenland, waar ze telkens een finaleplaats behaalde (Cantabile, EPTA, Grétry, Concours Musical de France,…) en vertolkte reeds sinds haar 13de vele concerten met orkest. 16 jaar oud werd ze toegelaten aan het “Conservatoire Royal de Bruxelles” onder het statuut “Jeune Talent”, mede dankzij haar uitzonderlijke vooropleiding.

Speciale kerstpromotie: 30 euro voor de 2 CD's (19,95 euro losse prijs). Verkrijgbaar bij avelinegram@gmail.com.